Wat regel je waar?

Topdesk

Via Topdesk kun je heel veel verschillende zaken regelen. Denk hierbij aan het doorgeven van een storing aan de RID, van bijvoorbeeld je laptop of je mobiele telefoon. Of het melden van een datalek.

De link naar Topdesk vind je bovenin de menubalk van ons intranet (PIP).

Daarnaast kun je via Topdesk vragen of verzoeken indienen bij:

  • de collega’s van Facilitair
  • de collega’s van Applicatiebeheer of
  • de servicedesk van de RID (de RID zorgt ervoor dat de computers en het netwerk het doen)

Via Topdesk, kun je op elk moment je vragen en verzoeken indienen. Ook kun je op elk gewenst moment zien wat de status van je verzoek is.

Werkplek- en parkeerplek reserveren

Zoals je al eerder in dit magazine kon lezen, reserveer je werk- en parkeerplekken via Officebooking. Deze app staat ook standaard op je werktelefoon. Je kunt deze plekken maximaal 21 dagen van tevoren reserveren.
Zodra je bij je werkplek aankomt, kun je inchecken door de QR-code op je werkplek te scannen. Je aankomst op de parkeerplek kun je bevestigen via de app.
Je hebt een half uur om je aankomst bij een werk- of parkeerplek te bevestigen, anders vervalt de reservering. Meer informatie vind je terug in de vernieuwde werkwijzer.

Hoe reserveer je een spreekkamer, team-, vergader- of trainingsruimte?

De ruimtes op kantoor zijn maximaal 10 weken van tevoren te reserveren. Dit doe je via je Outlook agenda en kan op twee manieren:

1. Je kunt de agenda’s van de verschillende ruimtes toevoegen aan je eigen Outlook agenda. Klik op ‘agenda toevoegen’ en typ de naam van de ruimte in. Als je één van de agenda’s opent, heb je direct inzicht in de beschikbaarheid van de desbetreffende ruimte en kun je een reservering toevoegen.

2. Je kunt ook een reservering maken via je eigen agenda. Maak een nieuwe gebeurtenis aan en selecteer vervolgens in het locatieveld de gewenste ruimte. Klik op de knop ‘planning assistent’ om jouw eigen agenda en de beschikbaarheid van de ruimte in te zien. Na het invullen van de datum en het tijdstip klik je op verzenden. Daarna staat de reservering in de agenda.

Je reservering wordt automatisch in Officebooking geregistreerd. Na het indienen van je reservering ontvang je een bevestiging. Eén dag van tevoren ontvang je nog een reminder.

Heb je een ruimte gereserveerd en gaat jouw tijdslot in? Dan kun je inchecken via het paneel op de deur. Je hebt 10 minuten om je aankomst te bevestigen, anders vervalt de reservering. Dit geldt niet voor de reservering van een spreekkamer.

Het Werkcafé kan gereserveerd worden via een facilitair verzoek via Topdesk.

Leenfiets (‘dienstfiets’) reserveren

De RSD beschikt over drie leenfietsen. Deze kun je gebruiken voor werkafspraken in de buurt. Een leenfiets reserveer je via Officebooking. Bij de start van de reservering kun je de fietssleutel uit het kastje bij Facilitair ophalen. Aan het einde van je reservering hang je de sleutel hier weer terug.

Dienstauto reserveren

De RSD beschikt over twee dienstauto’s. Voor een maximale duur van vier uur, mag je één van de twee dienstauto’s gebruiken voor zakelijke afspraken of bezoeken. Wil je gebruik maken van de dienstauto? Dan regel je dit ook via Officebooking.

Facilitair

Bij de afdeling facilitair kun je terecht voor:

Een druppel

Een druppel gebruik je om binnen te komen, het geeft je toegang tot de parkeergarage en fietsenkelder (deze bevinden zich onder het gebouw van de RSD). Via jouw druppel kun je ook gebruik maken van de printers.

(Uitreiking) mobiele telefoon, (uitreiking) laptop

Op je eerste werkdag krijg je via Facilitair een mobiele telefoon en een laptop uitgereikt. Krijg je problemen met je mobiele telefoon (storing e.d.) of met je laptop? Dan neem je contact op met de RID. Dit kan door een melding te doen via Topdesk.

Topdesk

De afdeling Facilitair kun je bereiken via Topdesk, of door contact op te nemen met Bas of Ron. De RID kun je bereiken via 088 – 031 04 44.